Потерпіла розповіла правоохоронцям, що минулого місяця на її мобільний телефон зателефонувала невідома, яка назвалася інспектором державної виконавчої служби. Вона повідомила, що жінка, замовляючи товар через Інтернет мережу, значно переплатила за нього, тож за рішенням суду їй призначено грошову компенсацію в сумі 42 000 гривень. Для отримання її необхідно сплатити більше 4 000 гривень судового збору. На що та, не роздумуючи, погодилася та перерахувала гроші на продиктований невідомою співрозмовницею банківський рахунок.
Через кілька днів їй подзвонила нібито працівниця банку, яка повідомила, що на рахунок жінки надійшло 42 000 гривень. Проте для їх отримання необхідно сплатити страховий збір у сумі 6 000 гривень. Порадившись із «інспектором виконавчої служби», жінка перерахувала незнайомці й ці гроші.
Наступного дня їй знову зателефонували з того ж банку та повідомили, що помилились, і замість 42 000 їй нараховано 80 000 гривень. Для отримання яких потрібно знову сплатити певні банківські комісії. Що вона й зробила.
Протягом місяця до потерпілої телефонували різні люди, називаючись при цьому працівниками банку, казначейства, виконавчої служби, чи пенсійного фонду. Кожен із тих хто телефонував, «рекомендував» їй здійснити певні оплати. Потерпіла, не задумуючись, виконувала всі їхні «інструкції» та загалом переховувала на банківські рахунки невідомо кому 68 000 гривень.
Коли ж їй в черговий раз подзвонила «банківська працівниця» та повідомила, що за переказ грошей знову необхідно сплатити ще 24 000 гривень, жінка зрозуміла, що потрапила в шахрайську пастку. Після чого звернулась із заявою про злочин до Тростянецького відділення поліції.
За даним фактом у поліції відкрили кримінальне провадження за ч. 2 ст. 190 Кримінального кодексу України «Шахрайство». У рамках якого проводять заходи з метою встановлення осіб зловмисників та їх затримання. Санкція статті передбачає покарання у вигляді або чималого штрафу, або виправних робіт на строк до двох років, або обмеження волі на строк до п’яти років, або позбавлення волі на строк до трьох років.
Поліція нагадує, банківські працівники не мають права проводити будь-які фінансові операції поза банківськими установами. Всі питання по своїх рахунках вирішуйте виключно у філіях свого банку, а не по телефону.