Втрата швидкості на передпосадковій прямій: Уруський озвучив головну причину катастрофи Ан-26 під Чугуєвом

Безпосередньою причиною катастрофи літака Ан-26 під Чугуєвом стала втрата їм швидкості на передпосадковій прямій, що призвело до завалювання літака з подальшим зіткненням з земною поверхнею.

Про це заявив віце-прем’єр-міністр – міністр з питань стратегічних галузей промисловості України Олег Уруський на онлайн-брифінгу після засідання Кабінету міністрів України в середу.

«Хотів би підкреслити, що комісією встановлено, що безпосередня причина катастрофи полягала у втраті швидкості на передпосадковій прямій, яка привела до завалювання літака з подальшим зіткненням з земною поверхнею. Причини катастрофи, які сприяли її виникненню – загальноприйнята в університеті практика виконання на літаку Ан-26 злетів конвеєром, на одному з яких через швидкоплинність процесу екіпаж не зміг ідентифікувати відмова авіаційної техніки і своєчасно припинити політ », – сказав Уруський.

Також він повідомив, що іншими причинами падіння є відмова системи ПРТ24 лівого двигуна АІ-24Вт в умови непередбаченого планової таблицею польотів виконання зльоту конвеєром загальноприйнята у військовій частині практика постійного перевищення встановленого одночасної кількості осіб і змішування екіпажів курсантів-штурманів і курсантів-пілотів на борту літака , порушення планової таблиці польотів, перебування в шостому польоті на борту літака осіб, які не були передбачені планової таблицею і неприпинення порушень керівництвом польотів, керівником польотів на аеродромі, керівником зони посадки і помічників керівника польотів.

Також він заявив, що старі літаки і далі будуть використовуватися.

«Стан нашої техніки незадовільно, це не секрет. За роки незалежності ми не купили жодного літака. Але це не означає, що ті літаки, які є, не можуть використовуватися. Можуть. З урахуванням технічного обслуговування і ремонту », – сказав він.

За його словами, будуть проведені переговори з «Антоновим» покупці нових літаків.

«Поступово ми будемо це ситуацію виправляти. З іншого боку, питання безпеки та навчання польотів повинно в першу чергу забезпечуватися військовим командуванням і вузом », – зазначив він.

На питання про те, тривала експлуатація літака після закінчення його терміну Уруський відповів, що термін експлуатації був продовжений до червня. Чи справедливо це було – встановить слідство, заявив міністр.

За його словами, на заміну Ан-26 повинен прийти Ан-178 в різних модифікаціях.

«Що стосується покупки бойової техніки за кордоном, наскільки я поінформований, такі плани є. Але ці літаки дорогі. Ми повинні аналізувати, що буде їй протидіяти. Зараз [в світі] збільшується експлуатація безпілотної техніки », – сказав віце-прем’єр.