Українські банки зобов’язали повісити на своїх сайтах калькулятори кредитів і депозитів

З 1 вересня набувають чинності нові правила інформування клієнтів банківських установ в рекламі і на офіційних сайтах.

Про це у вівторок, 11 серпня, інформує прес-служба Національного банку України.

«З 1 вересня в рекламі і на сайтах банків повинна з’явитися повна і достовірна інформація про послуги – депозити та кредити для громадян. Зокрема, їх повну вартість, умови та ризики для клієнта. Це допоможе громадянам краще розуміти умови отримання послуг, порівнювати послуги кількох банків і приймати правильні для себе фінансові рішення », – йдеться в повідомленні.

Так, банки зобов’язані вказувати реальну річну ставку по кредиту, наявність додаткових послуг (наприклад, страхової компанії, державного реєстратора, нотаріуса, оцінювача) і їх вартість для клієнта, термін послуги, орієнтовну загальну вартість кредиту, періодичність погашення кредиту, попередження про можливі наслідки в випадку прострочення виплат по кредиту, умови дострокового зняття грошей з депозиту і т.п.

Також на сайтах банківських установ повинні заробити калькулятори для розрахунку витрат за користування споживчим кредитом або доходів від розміщення коштів на депозит.

Крім того, в рекламних матеріалах повинна бути вказана наступна інформація:

для кредиту – реальна річна процентна ставка, максимальна сума кредиту і його термін
для депозиту – річна процентна ставка, термін вкладу, валюта і мінімальна сума
Відзначається, що дані вимоги стосуються телевізійної реклами, радіореклами, реклами на білбордах і на інтернет-банерах.

У Нацбанку підкреслили, що нові правила не стосуються реклами послуг для бізнесу та фізичних осіб-підприємців, а також іміджевої та категорійної реклами банків.

С 1 сентября меняются правила рекламы банков - НБУ. Скриншот: НБУ в Фейсбук

Джерело: