У Києві таксист побив пасажира через суперечку про те, як доїхати на вулицю Російську. Це сталося вчора вдень на бульварі Дружби Народів у Печерському районі столиці.
Як ми дізналися з власних джерел в правоохоронних органах, все почалося з банального замовлення однієї з служб таксі. Киянину потрібно було дістатися до вулиці Російської. Коли Ви телефонуєте з диспетчером був узгоджений тариф і місце підбору. Коли автомобіль прибув, 43-річний чоловік сів у машину і почалася поїздка.
За словами потерпілого, водій спочатку на питання про те, яким маршрутом він має намір їхати, почав грубити, а потім і зовсім кричати на пасажира, щоб «не вчив його жити». Так як тариф прямо залежав від кілометражу, пасажир попросив водія їхати коротшою дорогою на Дарницю. Але той почав в нецензурній формі пояснювати пасажиру, щоб він не вчив його водити.
Скандал досяг апогею, коли автомобіль проїжджав через Печерський район, а саме – бульвар Дружби Народів. Пасажир попросив висадити його на бульварі, так як не хотів продовжувати шлях з водієм, проте той почав вимагати повної оплати за поїздку. Пасажир заперечив, що до кінцевого пункту – Дарниці – вони так і не доїхали і оплата повинна бути в рази менше.
Розлючений від упущеної вигоди, водій зупинив машину на бульварі Дружби Народів, вискочив з салону і підбіг до пасажирських дверей. Потім таксист витягнув пасажира з машини і завдав кілька важких ударів кулаками по голові, після чого втік.
Потерпілий відразу подав заяву про побиття в поліцію, за фактом події, правоохоронці завели кримінальне провадження за ч. 1 ст. 125 КК України (Заподіяння легких тілесних ушкоджень). Якщо судово-медична експертиза покаже, що у потерпілого є переломи ребер, справу перекваліфікують на більш тяжку ст. 122 КК України, де санкція передбачає НЕ виправні роботи до року максимально, а позбавлення волі до 3 років.
Зараз встановлюється особа таксиста. У поліції стверджують, що більшість служб таксі, де водії просто авторизуються в спеціальній програмі, можуть тільки видалити такого таксиста з системи і відключити від програми. Інших важелів впливу, за словами організаторів перевезень, у них немає, як власне і відбору шоферів.