Бренд Uncle Ben’s змінює назву на Ben’s Original і відмовляється від портрета чорношкірого на логотипі

Американська компанія, виробник харчових продуктів тривалого зберігання Mars Inc. анонсувала зміну назви бренду Uncle Ben’s на Ben’s Original. Крім того, компанія відмовиться від зображення чорношкірого сивочолого чоловіка в чорному краватці-метелику на логотипі цього бренду.

Про зміни прес-служба бренду повідомила в Фейсбук.

Про намір провести ребрендинг деяких продуктів, включаючи Uncle Ben’s, в рамках боротьби з расовими забобонами на тлі масових протестів в США і Європі, Mars Inc. говорила ще в червні. А 23 вересня в компанії розповіли, що за літо опитали тисячі споживачів. Багато з опитаних заявили, що зображення чорного дідуся в чорному ж краватці-метелику нагадує їм про рабство.

Тому виробник і вирішив піти на ребрендинг.

«Ми не просто змінюємо своє ім’я і зображення на упаковці, але і вживаємо заходів для підвищення залученості і справедливості, поставили нову мету бренду – створювати можливості, які пропонують кожному місце за столом», – витіювато висловилися в компанії.

Скриншот из Фейсбук Uncle Ben's

Президент Mars Food Global Фіона Доусон в інтерв’ю The Wall Street Journal заявила, що часи змінилися, і «зараз почуті ті голоси, яких не чули раніше».

За її словами, компанія розглядала інші потенційні назви бренду, однак варіант Ben’s Original отримав схвалення фокус-груп і співробітників Mars, оскільки зберіг впізнаваність бренду з багаторічною історією.

Нова упаковка продукції бренду збереже знайомі споживачам кольори – синій і помаранчевий. Товари в новій упаковці почнуть продаватися на початку наступного року.

Крім того, в компанії заявили, що в Грінвіллі, штат Міссісіпі, де продукція виробляється вже більше 40 років, будуть інвестувати в рішення расових проблем регіону, щоб крім іншого розширити освітні можливості для більш ніж 7 500 чорношкірих школярів.

Джерело: