Американська компанія, виробник харчових продуктів тривалого зберігання Mars Inc. анонсувала зміну назви бренду Uncle Ben’s на Ben’s Original. Крім того, компанія відмовиться від зображення чорношкірого сивочолого чоловіка в чорному краватці-метелику на логотипі цього бренду.
Про зміни прес-служба бренду повідомила в Фейсбук.
Про намір провести ребрендинг деяких продуктів, включаючи Uncle Ben’s, в рамках боротьби з расовими забобонами на тлі масових протестів в США і Європі, Mars Inc. говорила ще в червні. А 23 вересня в компанії розповіли, що за літо опитали тисячі споживачів. Багато з опитаних заявили, що зображення чорного дідуся в чорному ж краватці-метелику нагадує їм про рабство.
Тому виробник і вирішив піти на ребрендинг.
«Ми не просто змінюємо своє ім’я і зображення на упаковці, але і вживаємо заходів для підвищення залученості і справедливості, поставили нову мету бренду – створювати можливості, які пропонують кожному місце за столом», – витіювато висловилися в компанії.
Президент Mars Food Global Фіона Доусон в інтерв’ю The Wall Street Journal заявила, що часи змінилися, і «зараз почуті ті голоси, яких не чули раніше».
За її словами, компанія розглядала інші потенційні назви бренду, однак варіант Ben’s Original отримав схвалення фокус-груп і співробітників Mars, оскільки зберіг впізнаваність бренду з багаторічною історією.
Нова упаковка продукції бренду збереже знайомі споживачам кольори – синій і помаранчевий. Товари в новій упаковці почнуть продаватися на початку наступного року.
Крім того, в компанії заявили, що в Грінвіллі, штат Міссісіпі, де продукція виробляється вже більше 40 років, будуть інвестувати в рішення расових проблем регіону, щоб крім іншого розширити освітні можливості для більш ніж 7 500 чорношкірих школярів.