Apple очолила рейтинг найдорожчих брендів світу за версією Forbes, Facebook подешевшав на 21%

У 2020 році найдорожчою торговою маркою в світі залишилася найбільша американська компанія Apple. За підрахунками аналітиків, вона подорожчала до 241,2 мільярдів доларів.

Такі дані зібрав журнал Forbes в рейтингу найдорожчих брендів світу поточного року.

В першу десятку за версією журналу увійшли:

Apple – $ 241,2 млрд (+ 17%);
Google – $ 207,5 млрд (+ 24%);
Microsoft – $ 162,9 млрд (+ 30%);
Amazon – $ 135,4 млрд (+ 40%);
Facebook – $ 70,3 млрд (-21%);
Coca-Cola – $ 64,4 млрд (+ 9%);
Disney – $ 61,3 млрд (+ 18%);
Samsung – $ 50,4 млрд (-5%);
Louis Vuitton – $ 47,2 млрд (+ 20%);
McDonald’s – $ 46,1 млрд (+ 5%).
Так, загальна вартість брендів, що потрапили в рейтинг, за рік зросла з 2,33 трильйонів доларів до 2,54. Більше половини компаній розташовані в США, а також в списку представлені десять німецьких компаній, дев’ять французьких, шість японських і п’ять швейцарських.

Також в списку цього року є кілька новачків: у топ-100 увійшли Nintendo, Hennessy, Burger King і AXA. Бренди Phillips, Hewlett Packard Enterprise і Kellogg’s, навпаки, покинули рейтинг.

Істотно піднялася в рейтингу американська компанія, що управляє найбільшою в світі мережею оптової та роздрібної торгівлі Walmart. Її ціна зросла на 12% і досягла $ 29,5 млрд, в результаті чого компанія перейшла з 26-го на 19-е місце.

За версією Forbes, найпопулярніша галузь в рейтингу – IT (20 компаній). За нею йдуть фінансові послуги (14), автопромисловість (11) і роздрібна торгівля (8).

Джерело: