Яким є імідж Пенсійного фонду в Охтирці

Обслуговування відвідувачів пенсійного фонду в м. Охтирка зараз здійснюється наступним чином. Вранці люди займають чергу. Однак, попри вказаний режим роботи, виявляється, що офіс на Сумській починає працювати з 10:00, пише okhtyrka.net.

Про зміни в роботі інформація міститься на дверях у вигляді роздрукованого аркушу. Але вона захована в тексті. Щоб дочитатися треба мати не тільки молодецьку пильність, але й добрий зір. Ті, хто приходять у пенсійний фонд, не можуть похвастатися ані першим, ані другим. Тому лишаються чекати на лавочках поруч зы входом до відкриття закладу.

Коли розпочинається прийом, частина відвідувачів перетікає у вестибюль, де стоїть кілька крісел із відкидними сидіннями. Працівники пенсійного фонду витримані, чемні, у захисних масках намагаються якомога швидше допомогти літнім людям. У тому числі підказують при заповненні бланків. Найбільше часу гається на спускання-підйом по сходах на 2 поверх, мандрування в деяких випадках листа заявника з одного кабінету в інший.

Весь цей період відвідувач чекає або на вулиці, або тут же у вестибюлі. Інколи працівники пенсійного фонду радять прийти за готовими документами через годину. Тобто намагаються якось згладити незручності, з якими зтикаються їхні клієнти. Втім все рівно є невдоволені. Але у повноцінний конфлікт спілкування не переростає, дякуючи витримці й психологічній стійкості службовців, що створює дуже позитивне враження.

Але є й негатив. Можливо тому, що в одній будівлі розмістилося кілька організацій, нікому подивитися на фасад хазяйським оком.  Труби водостоку заіржавіли та місцями відвалюються, Прапор України розповзається на мотузки, а перед входом металева окантовка поріжка взагалі відірвалася і пружинить. Щоб усунути недоліки — не потрібні мільйонні витрати, а вигляд відразу зміниться. Імідж закладу складається не тільки з доброзичливості сервісу, але й таких, як вищезгадані, складових.

Особливо бентежить поріжок. За підстрибуючий металевий куточок раз по раз чіпляються ногами та милицями. Літню людину від травми відділяє один крок у буквальному сенсі.

Щоб попередити небажані інциденти, а заодно припинити потоки брудної лайки на свою адресу, закладу варто трошки похазяйнувати біля фасаду. На чужих прокльонах гарний імідж не створюється…

Джерело: