Вагони потягів “Київ-Шостка” в “Укрзалізниці” хочуть замінити на вагони електричок. Це призведе до зростання часу потягів у дорозі, – зазначає на своїй сторінці у мережі Фейсбук експерт з транспорту, викладач Конотопського інституту Дмитро Власенко.
“Зараз курсують регіональні експреси 774 та 786 Шостка-Київ, які складаються із вагонів для сидіння (1, 2 клас) та/або плацкарт/купе. “Везе” це все локомотив, із максимальною швидкістю до 120 км/год. Шостка їде до Києва 4 години 2 хвилини (4 год. 8 хвилин), Конотоп їде до Києва 2 години 52 ( 2 години 57 хвилин).
“Укрзалізниця” пропонує замінити їх на склади з моторвагонною тягою, простими словами кажучи “електричкі”, які капітально відремонтовані (гарно пофарбовані), мають пластикові сидіння (або щось подібне) і є 3-м класом. Але цей реанімований 40-річний мотлох вже не може їхати більше 90 км/год, бо він просто розвалиться від вібрації.
До чого це призведе. Пониження класу до “регіонального потягу”, з нумерацією 8хх, Час у дорозі значно зросте. Київ-Конотоп мінімум 3 години 30 – 3 години 40 хвилин. Шостка-Київ орієнтовно не менше 5 годин
З 12 жовтня квитки за маршрутом Шостка-Конотоп-Київ на 774 та 786 РЕ вже ВІДСУТНІ!” – пише Дмитро Власенко.