Сільськогосподарський кооператив «Ярославна» не лише інвестував у потужний автопарк зерновозів, а й облаштував власну ремонтно-технічну базу для їх обслуговування. Це дозволить мати повну автономію дій зі своїм великогабаритним транспортом та ще і принесе надходження для Путивльської громади у вигляді податків. Компанія на чолі з Валерієм Волковим не стала шукати легших шляхів, щоб підтримувати належний технічний стан нових вантажівок, а прийняла оптимальне рішення, враховуючи при цьому інтереси Путивльщини. Відкрито СТО з новим обладнанням для роботи з технікою такого класу, а працюють на ній місцеві спеціалісти, які пройшли відповідне навчання і можуть виконувати весь спектр технічних робіт.
«Війна змушує нашу компанію максимально оперативно реагувати на ситуацію і в країні, і на зовнішніх ринках. Після інвестицій у парк зерновозів, постало питання їх якісного обслуговування.
Тому паралельно керівництвом ССК “Ярославна” було прийнято рішення про створення ремонтно-технічної бази для їх обслуговування.
Звичайно, було б простіше робити це десь на стороні, в іншому регіоні – там і спеціалістів можна було б готових знайти, і готове обладнання та устаткування. Однак у перспективі – Путивльщина втратила б робочі місця, а ще більше – унікальні навики з ремонту і технічного обслуговування вантажівок. Додаткові податки також би надходили в іншу громаду…
Від так, обрали складніший шлях – придбання нового обладнання для СТО, підготовку та навчання місцевих спеціалістів для виконання повного спектру технічних робіт.
В рамках цього проєкту було модернізовано цех, докуплено додаткове обладнання, піднято ворота для заїзду авто. Наразі майстерня уже має: апарат аргонового зварювання, сучасний токарний верстат, пневмогайковерти, спеціальний прес.
ССК “Ярославна” і далі розвиватиме станцію технічного обслуговування – в планах поставити стенд для розвалу сходження та верстат для бортування шин», – ідеться у повідомленні компанії.
Нагадаємо, за підсумками 2022 року ССК «Ярославна» є найбільшим платником податків у Путивльській громаді. Це результат політики соціальної відповідального бізнесу, якого дотримується підприємство, незважаючи на виклики воєнного часу.