У Глухові водій маршрутки влаштував скандал через 25 копійок і жбурнув їх у салон з пасажирами

Втомлені після трудового дня місцеві жителі, повертаючись додому на маршрутці під №3, так і не змогли відпочити, зручно влаштувавшись на сидіннях. Замість 10-хвилинного релаксу вони отримали порцію негативу, викликаного стресовою ситуацією, що виникла, як тільки на зупинці в центрі міста увійшли чергові люди.

Жінка заплатила за проїзд дві паперові купюри номіналом в одну гривню, і дала чотири монети по 25 копійок. Водій прийняв розрахунок, і тут же дав ними здачу наступного пасажиру. Однак молодий чоловік категорично відмовився їх приймати, мотивуючи тим, що «вони вже ніде не ходять», пише hlukhiv.info.

І тоді водій у властивій йому грубій формі спілкування (ми вже як – то про нього писали!), Став кричати куди – то назад, щоб забрали свої копійки назад.

«Я спочатку не зрозуміла, що це звернення до мене, – каже спокійна і інтелігентна 50-річна Алевтина (ім’я змінено). – А потім дійшло, що це саме мої 4 штуки 25-копійчаних монет, тому простягнула чоловікові 20 гривень. Він відрахував мені здачу 16 грн замість належних 18-ти, але я змовчала. Була просто здивована поведінкою людини, що сидить за кермом. Невже не можна було спокійно пояснити, що він вже не приймає дрібниця? ».

Так ось, після того як глуховчанка обміняла металеві гроші на паперові, водій голосно погрозив, що повиганяє з маршрутки всіх, хто буде розраховуватися копійками. І підкріпив свої слова агресивними діями: жбурнув розсипом в салон жменю дрібниці. Гроші розлетілися по салону маршрутки.

Поведінка рульового повалило людей в шок. Всі розуміють – кінець робочого дня, передостанній рейс … Але мова ж йде про людину, якій пасажири довіряють свої життя!

“Про яку безпеку можна говорити, коли за кермом – особа, абсолютно що не володіє стресостійкість і яке легко може вивести з рівноваги і викликати неадекватну реакцію будь-яка штатна ситуація?”, – перешіптувалися пасажири.

Жителі Глухова дуже сподіваються на те, що приватний перевізник, який обслуговує рейс, вживе відповідних заходів щодо найнятих ним працівників і забезпечить пасажирам нормальні проїзні умови, адже люди за це платять свої кревні кошти.

Джерело: