Сумчанин зіткнувся з шахрайством, скориставшись послугою «Нової пошти»

На жаль, прагнучи зробити послугу більш зручної та надійної для клієнтів, годі й прорахувати всі моменти і ненавмисно порадувати шахраїв, які тільки і чекають шансу виманити у людей гроші.

Сумчанин Сергій Тіссо розповів, як він скористався однією з послуг «Нової пошти». У підсумку він втратив гроші, і ніхто не збирається їх йому повертати, тому що підприємство не визнає себе винним.

«Почну з того, що є постійним клієнтом« Нової пошти ». Майже щотижня користуюся їхніми послугами, – розповідає Сергій. – До цього моменту ніяких проблем не виникало. Але недавно мені потрібно було зробити дорогу покупку в Інтернеті. Щоб перестрахуватися, продавець запропонував скористатися новим сервісом від компанії «Нова пошта», який називається «Сейф-Сервіс». Суть його в тому, що я проводжу повну оплату за товар «Нової поштою», гроші заморожуються, товар приїжджає на відділення, я оглядаю його і забираю, а пошта переводить гроші на карту продавцеві.

У мене вже був досвід з інтернет-шахрайством, тому я спочатку проконсультувався в своєму відділенні по цьому сервісу і тільки тоді погодився скористатися ним. Після цього продавець нібито створив накладну, і мені прийшло повідомлення від «Нової пошти» (саме від пошти, а не від стороннього сервісу!) З посиланням на накладну, яку я повинен оплатити.

Перейшов за посиланням на сайт «Нової пошти», натиснув кнопку «Оплатити», після чого мене перекинуло на сайт-партнер пошти по оплаті. Це мене насторожило. Вікно закрив, хотів проконсультуватися з оператором. Мені прийшла друга СМС від «Нової пошти» з посиланням на чат з консультантом, де я отримав повідомлення: мовляв, все нормально, можете оплачувати.

Повторно перейшов до накладної на сайт «Нової пошти», потім на сайт партнера і здійснив оплату. Після цього отримав третє повідомлення від пошти, що оплата пройшла і деталі відправлення будуть надані мені протягом 12 годин.

Все це все це відбувалося близько години дня в п’ятницю. У суботу вранці перевірив особистий кабінет додатки «Нової пошти» – і нічого там не виявив. Пішов до відділення, надав всю інформацію, повідомлення, посилання. З оператором перейшли (подивилися номер накладної), перевірили накладну по системі. Я пояснив, що в особистому кабінеті порожньо, інформація про проведення оплати теж відсутня. Оператор все це перевірив і сказав мені не хвилюватися: якщо протягом трьох днів посилку не відправлять, гроші повернуться мені на рахунок.

Почекав вихідні, посилку не відправили, гроші не повернулися. У понеділок пішов другий раз на пошту, де були вже інші оператори, які сказали, що у них немає доступу до такої інформації і мені краще зателефонувати на гарячу лінію. Додзвонився на гарячу лінію, пояснив ситуацію, а мені порадили звертатися в кіберполіції …

Відразу ж подзвонив в банк, але повернути переклад вони вже не могли. А далі – нескінченні спроби додзвонитися в кіберполіції, потім на гарячу лінію «Нової пошти». Спочатку оператори гарячої лінії говорили мені, що пошта не причетна, що я перейшов не по правильної посиланням (а адже по ній оператор дивився накладну …).

Потім мені запропонували написати претензію. Взяв бланки, написав претензію, відніс її в відділення, приходжу через два дні, а її досі не внесли в систему. Потім людина, яка мене спочатку консультував по сейф-сервісу, почав при мені вносити претензію в базу – і виявилося, що номери накладної, по якій пройшла угода, немає в системі.

Внесли претензію за номером іншої накладної. Подзвонив на гарячу лінію, там сказали, що я оформити не претензію, а «пропозицію». Потім мені передзвонювали з відділення, створювали претензію ще по третій накладної – і що в результаті?

У підсумку на розгляд претензії дається від 10 до 30 днів. Через 11 днів мені передзвонили і сказали, що провели розслідування і причетності «Нової пошти» до факту шахрайства не виявили. Яким чином проводилося розслідування ?! Ніяких дзвінків зі служби компенсації, ніяких запитів доказів, скріншотів і т.д. Нічого! Просто у себе там провели розслідування і вирішили? .. Серйозно? Або, може, «Нова пошта» має відсоток від таких угод?

Так, я довірився повідомленням від «Нової пошти» і перейшов Помилкове посилання, яку мені прислала пошта в тій же стрічці СМС-повідомлень, де мені приходять повідомлення про надходження посилок (ці повідомлення до сих пір в телефоні). З тієї посиланням, по якій оператор дивився накладну і не повідомив мені про її неправильності … Так, я довірився словами оператора «Нової пошти», який перевірив всю доступну інформацію по цій угоді і сказав не переживати.

Так, я тільки потім, надзвонюючи десятки разів на гарячу лінію, дізнався, що оператор перевірив номер накладної і не повідомив мені, що в цьому номері на одну цифру більше, ніж у номерів відправок нової пошти. Що названа оператору сума оплати посилки перевищувала допустимий ліміт сейф-сервісу, і він про це мені не повідомив. Що я чекав повернення грошей весь цей час, хоча міг відразу ж звернутися в банк і був шанс повернути їх.

А тепер мені кажуть, що передали всю інформацію кіберполіціі і буде проводитися розслідування …

Мій випадок, на жаль, далеко не перший. Система недопрацьована, шахраї легко її зламують, а платимо за помилки «Нової пошти» ми – користувачі.

Про кіберполіції – окрема історія. Після того як я з’ясував, що потрапив на шахраїв, оголошення в соцмережі, за яким я робив покупку, ще тиждень було активно. А коли знайшов схожі шахрайські оголошення і подзвонив повідомити про них в кіберполіції, мені сказали зробити скріншот і прикріпити до свого раніше поданої заяви. Колись вони доберуться до цієї інформації і розглянуть … Ось чому у нас процвітає шахрайство – у нас з ним не борються, а тільки заохочують, створюючи нові «сервіси», які дозволяють аферистам збагатитися ».

Що думають про цю ситуацію на «Новій пошті»? На сайті підприємства і на їх сторінці в «Фейсбуці» з’явилося повідомлення про тимчасове призупинення послуги: «Увага! Послуга «Сейф-Сервіс» припинена! .. На жаль, вона стала популярною … у шахраїв. Вони надсилали повідомлення клієнтам нібито від імені «Нової пошти», де вказували номер неіснуючої експрес-накладної та посилання на підроблений сайт для оплати. Ми постійно блокували такі номери і сайти, але зловмисники не зупинялися. Тому компанія вирішила призупинити надання послуги. Всі угоди, які були створені до моменту відключення послуги, будуть проведені в стандартному режимі. Закликаємо вас бути пильними – якщо хтось запропонує вам оформити «Сейф-Сервіс», не ведіться, це 100% шахраї! Отримайте якусь СМС з посиланням про оплату – просто ігноруйте і видаляйте. Не дамо шахраям жодного шансу! »

Однак чи допоможе це уникнути повторення подібних ситуацій? На момент виходу номера в друк послуга повинна бути знову запущена …

Сергій же Тіссо намір довести історію до логічного кінця і домогтися від «Нової пошти» компенсації, так як переконаний, що саме компанія винна в його проблеми.

shans.com.ua