Сумчанам субсидії на опалювальний період переоформлять автоматично

Як повідомляють у Департаменті соціального захисту населення СМР, у жовтні житлова субсидія на опалювальний сезон 2020-2021 років буде розрахована автоматично, в тому числі домогосподарствам, яким субсидія призначалась за рішенням комісії.

При цьому розрахунок розміру субсидії на послугу «опалення» буде проведено з 16 жовтня 2020 року, а в листопаді 2020 року розмір субсидії буде розраховано на повний календарний місяць.

Окремо звертаємо увагу, що якщо житлова субсидія на неопалювальний сезон 2020 року була призначена з нульовим значенням, то з початком опалювального сезону буде проведено розрахунок субсидії з урахуванням опалення житлових приміщень.

Тож звертатися за переоформленням житлової субсидії на опалювальний період 2020- 2021 років не потрібно!

Винятком є лише випадки, коли відбулися зміни:

складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарства;
соціального статусу членів домогосподарства (одруження, розлучення) в складі сім’ї членів домогосподарства;
переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, переліку витрат на управління багатоквартирним будинком, управителя, виконавця комунальних послуг, про які слід повідомити протягом 30 календарних днів.

Також необхідно повідомляти про наявність транспортного засобу, що підлягає державній реєстрації й з дати випуску якого минуло менше 5 років (крім мопеда та причепа), в разі придбання або набуття права власності в інший спосіб житлового приміщення, транспортного засобу, земельної ділянки, якщо придбання відбулося протягом 12 місяців перед місяцем зверненням за призначенням субсидії на суму, що перевищує 50 тисяч гривень.

Якщо у вас відбулись якісь із зазначених змін таких змін необхідно повторно падати заяву та декларацією про доходи і витрати до департаменту.

Нагадуємо, що в умовах карантину департамент соціального захисту населення Сумської міської ради продовжує роботу в обмеженому режимі. Прийом документів для оформлення усіх видів соціальної допомоги здійснюється дистанційно через:
скриньки для прийому документів, які знаходиться при вході до адмінбудівлі департаменту за адресою: вул. Харківська, 35;
поштові відправлення на адресу: 40035, м. Суми, вул. Харківська, 35.

Більш детальну інформацію можна отримати за багатоканальним номером 788-888 та додатковими телефонами: 787-122, 787-123, 050-407-81-99.

Джерело: