У справі про аварію за участю патрульного просять провести додаткову експертизу. Про таке 29 вересня у Зарічному райсуді клопотав захисник обвинуваченого Сергій Третьяков, передає suspilne.media.
Чергове засідання розпочали з допиту обвинуваченого — це поліціянт, який під час аварії був за кермом патрульної машини. Першим питав прокурор Андрій Петренко: “Ви вважаєте, що вжили заходів забезпечення?”.
Обвинувачений Артем Грінфельд відповів: “Так, і в мене дорога була пуста, мені нічого не заважало”.
На запитання від прокурора про те, чи збавляв він швидкість, зазначив, що — ні і їхав 75-км/год. Також додав, що в нього працювала сирена і проблискові маячки.
Сторона захисту попросила призначити додаткові автотехнічну та інженерно-технічну експертизи, аби встановити наскільки гучний сигнал мають патрульні машини. Адвокат обвинуваченого вважає, що водій другої автівки, яка зіштовхнулась з патрульною, – міг чути сирену до аварії.
“Це дасть можливість з’ясувати повністю і усунути ту однобокість у досудовому розслідуванні в тій частині, що вся вина покладається на Грінфельда необґрунтовано”, — говорить захисник обвинуваченого Сергій Третьяков.
За його словами, в аварії є вина іншого водія.
“Дії водія Ситника в цій дорожній ситуації, його повне ігнорування спеціальних звукових сигналів поліцейського автомобіля є у причинному зв’язку. Однак це питання досудовим слідством не досліджене”, — говорить він.
Прокурор та адвокати потерпілих клопотання не підтримали. За словами Андрія Петренка, це — затягування судового розгляду.
“Просто відтермінування вироку. Ми вже другий рік слухаємо справу, неможливо було заявити під час дослідження висновку комплексної експертизи, які надавала сторона обвинувачення”, — зазначив він.
Адвокат потерпілих Денис Курбатов сказав: “Визначення технічного питання щодо гучності сирени… Яким чином воно вплине на висновок експертизи: чи є, чи не є в діях Грінфельда невідповідність вимогам правил дорожнього руху незрозуміло, не зазначено в клопотанні”.
Адвокатка потерпілих Людмила Солошенко зазначила: “Якщо і допустити проведення такої експертизи, то її мають робити щодо саме тієї системи, яка стояла на тому автомобілі, яким керував Грінфельд”.
Справу слухають у суді другий рік. Наступне засідання має відбутися 6 жовтня. Тоді вирішуватимуть, чи робити цю експертизу.
Це — відео з місця події 19 серпня 2018 року: