Parimatch став п’ятим регіональним спонсором AFA в Азії

Гемблінговий оператор Parimatch оголосив про нове ексклюзивне партнерство з Аргентинською футбольною асоціацією (AFA). Таким чином Parimatch став п’ятим регіональним спонсором цієї організації. Завдяки цьому партнерству, AFA може розширювати свою міжнародну присутність та брати участь у всіх спортивних технологічних заходах, що проводяться в Азії разом з Parimatch.

Активно виходячи на нові стратегічні ринки, Аргентинська футбольна асоціація залучила понад 55 комерційних партнерів та вдосконалила свою цифрову контент-стратегію, включаючи соціальні мережі п’ятьма мовами, що сприяє залученню нової аудиторії.

Співпраця з Parimatch надасть користувачам можливість брати участь у різних офіційних акціях, отримувати футболки з автографами гравців національної збірної Аргентини та насолоджуватися унікальними моментами гри.

Президент AFA, Клаудіо Тапіа, висловив вдячність Parimatch, назвавши компанію провідним гравцем у ігровій індустрії. “Ми раді вітати Parimatch як нашого регіонального спонсора у Азії,” – зазначив Тапіа. Він підкреслив, що ця угода дозволяє AFA активно працювати в Азії та зміцнювати свої позиції у світовому футболі.

Леандро Петерсен, комерційний і маркетинговий директор AFA, додав: «Ми раді оголосити про це нове регіональне спонсорство в азіатському регіоні з Parimatch. Партнерство з лідером ринку, таким як Parimatch, зміцнить наші позиції на міжнародній арені і допоможе розширити базу вболівальників національної збірної Аргентини в Азії».

У Parimatch також висловили своє задоволення з приводу підписання угоди з AFA. “Ця угода знаменує важливий етап для Parimatch, оскільки ми посилюємо нашу прихильність до розвитку футболу в Азії та надання виняткового ігрового досвіду для вболівальників. Наша співпраця з AFA дозволяє нам розширити наші бренди та активно взаємодіяти з футбольними шанувальниками в Азії”, – йдеться у заяві гемблінгової платформи. 

Завдяки стратегічним партнерствам із провідними футбольними організаціями, такими як AFA, Parimatch продовжує сприяти розвитку спорту та популяризації футбольної культури в Азії, наближаючи улюблені команди до їхніх шанувальників. Parimatch також відіграє ключову роль у просуванні спортивної культури в регіоні, забезпечуючи користувачам ексклюзивний доступ до подій та продуктів, пов’язаних з аргентинським футболом.

«Ця співпраця демонструє, як стратегічні альянси можуть впливати на розвиток спортивної індустрії. Parimatch постійно шукає нові можливості для розвитку та інновацій, і це партнерство є ще одним кроком у цьому напрямку. Ми з нетерпінням очікуємо нових можливостей, які відкриються завдяки цій співпраці», – зазначають у дирекції стратегічного розвитку компанії Parimatch.