Відділ культури і туризму Шосткинської міськради оголосив черговий тендер на виготовлення 18 рекламних відеороликів. Їх хочуть розмістити на місцевому сайті, передає azimuth.sumy.ua.
У документації йдеться, що за ролики, які повинні відповідати високим професійним стандартам та за потреби можуть супроводжуватись закадровим голосом, шосткинські чиновники готові заплатити 78 200 грн.
Далі – цікавіше. Наведемо ще один приклад «ефективного» витрачання бюджетних коштів. Так, у місцевих пабліках шосткинці кепкують із нещодавнього придбання електричних чайників аж на 8157 грн. Навіщо чиновникам така кількість – невідомо, але люди припускають, що вони вирішили змінити профіль роботи.
Нагадаємо, що нещодавно стало відомо, що у Шостці на виборчу агітацію мера Ноги витрачають бюджетні гроші. Мапи розвитку громад, які друкували за бюджетні гроші – понад 26 тисяч гривень, виявилися елементом його передвиборчої агітації.