Відтепер роздивлятися стародавні ікони і полотна знаменитих художників в обласному художньому музеї ім. Н.Онацького стане ще цікавіше.За ініціативи голови облдержадміністрації Романа ГРИЩЕНКА музей до всесвітнього Дня туризму отримав сучасні комплекти аудіогіду. Також напередодні Дня туризму для охочих подорожувати Сумщиною було презентовано мобільний додаток, що можна завантажити за посиланням http://gps.sumy.ua/tourism/android/SumyTour.apk.
«Чим активніше будемо пізнавати свій край тим більше цікавої інформації зможемо зібрати і привернути увагу значної кількості туристів. За допомогою новітніх технологій та завдяки успішній реалізації проєкту з впровадження мобільного додатку з елементами доповненої реальності, цікаві об’єкти Сумщини стали ще більш доступними для наших туристів», – зазначила директор обласного Департаменту культури, інформаційної політики та туризму Любов КАРПЕНКО.
Тепер жителі області та гості міста матимуть змогу почути унікальну історію видатних картин, що зібрані в обласному художньому музеї.
Як зауважила керівник художнього музею Надія ЮРЧЕНКО, формат аудіо-екскурсії – один із найпопулярніших музейних сервісів, що допомагає глибше зануритися у величну атмосферу виставкових просторів та познайомитися з найвидатнішими мистецькими творами.
Наразі аудіогід містить інформацію про 5 найпопулярніших мистецьких творів, що промарковані спеціальними позначками. У перспективі – озвучення всіх експонатів художнього музею.
Це обладнання розроблено та зібрано в Сумах. Воно дозволяє туристу отримати в музеї звукове супроводження екскурсій українською та англійською мовами, а в час пандемії коронавірусу створити додаткові умови для більш безпечного перебування відвідувачів в музеї. Пристрій працює з навушниками, щоб люди в залах не заважали один одному.
Щодо мобільного додатку «Туристичні об’єкти Сумщини», то, як повідомив начальник відділу туризму обласного Департаменту культури, інформаційної політики та туризму Юрій ГЛАДЕНКО, окрім навігації туристичними місцями, в додатку є відомості про місця гостинності – готелі та ресторани, де турист зможе відпочити.
«У мобільному додатку містяться відомості про 60 об’єктів: музеї, заповідники, пам’ятки природи та архітектури, історичні місця, зелені садиби, місця для активного відпочинку та цікаві фотозони», – зазначив він.
Основними стратегічними цілями додатку є створення єдиної регіональної актуальної в часі бази туристичних об’єктів, залучення представників ОТГ до її наповнення та утримання й формування «містка між громадою та туристичними операторами» для створення конкурентоспроможного туристичного продукту. Вже після достатнього наповнення бази цікавою інформацією цей додаток можна буде активно популяризувати серед туристів, як практичний «кишеньковий путівник» по області.