Мер Сум зробив перерозподіл обов’язків між своїми заступниками

Після призначення нового заступника мера та керуючого справами виконкому мер Сум визначився з новими обов’язками своїх заступників.

Згідно з розподілом обов’язків між секретарем Сумської міської ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючим справами виконавчого комітету (в частині підпорядкованості виконавчих органів), вони отримали в підпорядкування такі структурні підрозділи міськради:

Секретар Сумської міської ради Баранов А.В.:

— Управління стратегічного розвитку;

— Відділ з організації діяльності ради;

— Відділ інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення.

Перший заступник міського голови Войтенко В.В.:

— Департамент фінансів, економіки та інвестицій;

— Департамент забезпечення ресурсних платежів (в частині повноважень з регулювання земельних відносин та повноважень з управління майном комунальної власності);

— Правове управління;

— Управління архітектури та містобудування;

— Управління капітального будівництва та дорожнього господарства;

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Галицький М.О.:

— Відділ з питань взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи;

— Відділ охорони здоров’я;

— Відділ «Служба 15-80».

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Дмитрєвская А.І.:

— Департамент соціального захисту населення;

— Управління з питань праці;

— Управління «Служба у справах дітей».

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ларін А.С.:

— Департамент забезпечення ресурсних платежів (в частині повноважень щодо підтримки розвитку промисловості та підприємництва);

— Управління державного архітектурно-будівельного контролю;

— Управління «Інспекція з благоустрою міста Суми»;

— Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Мотречко В.В.:

— Управління освіти і науки;

— Відділ культури;

— Відділ у справах молоді та спорту.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Пак С.Я.:

— Управління «Центр надання адміністративних послуг в м. Суми»;

— Відділ ведення державного реєстру виборців Зарічного району м. Суми;

— Відділ ведення державного реєстру виборців Ковпаківського району м. Суми;

— Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення;

— Відділ транспорту зв’язку і телекомунікаційних послуг.

Керуюча справами виконавчого комітету Павлик Ю.А.:

— Департамент комунікацій та інформаційної політики;

— Управління по господарських та загальних питаннях;

— Архівний відділ;

— Відділ бухгалтерського обліку та звітності;

— Відділ з конкурсних торгів;

— Відділ організаційно-кадрової роботи;

— Відділ протокольної роботи та контролю.

Собі мер Сум Олександр Лисенко залишив департамент інфраструктури міста.

Джерело: