Ексдиректорка Телеканалу СТС Любов Карпенко запустила власний бренд

Колишня очільниця Телеканалу СТС, помічниця та PR-консультантка кількох голів Сумської ОДА Любов Карпенко запустила власний бренд “liubov karpenko”.

«Привіт! Я Любов Карпенко. Роблю людей та компанії успішними, формуючи їхню репутацію.

Мій стиль роботи – «піар без піару». Я за природність, відкритість та чесність. І за стратегічне планування з організацією процесів: без занудства, але з чіткими цілями та дедлайнами», – зазначила пані Любов на офіційній сторінці в Facebook.

Піарниця зазначила, що вже 15 років працює з українськими ТОП-політиками, владними структурами та бізнес-компаніями. Усі вони, за її словами, мають успіх, рейтинги, прибутки.

Серед напрямків, на яких спеціалізуватиметься власниця бренду “liubov karpenko”, – PR (зв’язки із громадськістю), Media (засоби масової інформації), IR (зв’язки з інвесторами), GR (взаємодія з владою).